tisdag 9 april 2013

Sjukling

Jag var så trött i fredags efter att vi hade kommit hem från Stockholm, jag var trött fysiskt men även psykiskt också, det tog mer på mig mer än vad jag kunde ha trott men åter igen jag ångrar inget jag skulle göra det igen om jag hade kunnat hjälpa någon.

Sen har dagarna här varit intensiva med en sjuk liten gosse, han har haft öroninflammation och varit väldigt rosslig i sina luftrör. Så detta har resulterat i medicinering och flera besök hos barnläkarna, han har heller inte gått upp o vikt.
Det är alltid så oroligt när barnen är sjuka. Jag tycker det är så tufft och man blir trött på något sätt som man inte riktigt kan förklara men jag tror det är för man går och oroar sig så mycket HELA tiden. Imorgon ska vi dit igen. Men jag måste säga att det känns SÅ bra att dom har koll på honom och verkligen tar sig den tiden för det är inte överallt det är så. Imorgon ska vi ha med oss ett urinprov och det ska bli mycket spännande och se hur jag eller vi lyckas fånga upp det *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar