tisdag 23 april 2013

Trött

Ja trött är väl det rätta ordet för hur jag känner mig idag. Eller egentligen blev jag riktigt trött först runt tre när barnen kom hem från dagis och jag satte mig ner i soffan för att fika med dom och syrran men det är ju så typiskt att det är när man sätter sig ner tröttheten kommer ifatt.
Jag var uppe TIDIGT idag tycker jag redan 5.10 Julius kände sig rätt så hungrig då och den var det bara att sätta igång med tvätten och försöka komma i fatt med den, det räcker med att jag inte tvättar på typ en eller två dagar så är där MASSOR igen *suckar* men det är väl så det ska vara. Sen har dagen bara rullat på med ett möte, mer tvätt och fix hemma besök av syrran, vika och lägga in tvätten och sen var jag bara tvungen att vila mig lite på soffan. Nu är Hannes iväg och simmar och jag hemma med de andra killarna!

Vet ni idag blir vår minsta skatt hela fem månader <3
Det är väl inte klokt att det redan har gått fem månader sedan han kom till oss med all sin kärlek.
Han är så underbar och det är så fantastiskt att få följa hans utvecklig och allt som händer och ska hända. Det är verkligen underbart att få följa honom och de stora killarna  så klart på allt som händer och på allt dom lär sig <3

Allt som sker hos Julius och alla hans "framsteg" får en eller mig att tänka på min lilla Levi också. Allt som vi inte fick uppleva och följa med honom. Men i mina tankar så finns han och där kan jag själv få tänka hur jag tror han skulle varit och vad han skulle gjort och hur han skulle sett ut och på något sätt är det så skönt att jag kan det trots att det gör så ont... ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar