söndag 7 oktober 2012

Trött

Jag tror aldrig jag har känt mig så trött som jag har kännt mig denna helgen. Jag har varit totalt slut och inte årkat med specielt mycket utan det har stått VILA högst upp.
Samtidigt har helgen varit rätt så krävande och inte alls så lugn eller behaglig som man kanske önskat.
Barnen gör verkligen allt annat än att lyssna och så fort något inte passat så blir det som att världen rasat samman. Tror inte bara det är jag som känner mig helt matt av det utan även Björn också.
Just nu är barnen iväg på kalas och Björn är iväg med dom och här sitter jag i tystnad och försöker samla lite mer krafter men det är svårt för jag är verkligen trött.

Imorgon är det dax för ul, spec och flödesmätning det känns så skönt att vi ska få en liten närmare titt på Alfons än innan vilket känns skönt och VÄLBEHÖVLIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar