fredag 5 oktober 2012

Nya "vänner"

Idag hade jag min tid hos sjukgymnasten vilket visade sig vara mer än välbehövligt. Svärmor följde med mig och såg till så att jag kom dit :) Jag har ju lite problem med fogarna som tidigare men nu även disc  i kläm vilket man ska ta ganaska så mycket på allvar. Det var många saker som jag inte får göra nu denna tiden vilket kan bli svårt då jag har tre barn *ler* Jag får inte böja mig fram alls, inte lyfta, inte sitta så mycket utan ligga många gånger om dagen och ANVÄNDA KRYCKOR vilket känns mindre roligt men det kändes som det kan bli bra med lite avlastning för min kropp och det gör även så att jag inte lutar så mycket åt ett håll när jag går. Det svåraste är väl alla dessa böj man ofta gör i vardagen.
Efter besöket hos sjukgymnasten blev jag bjuden på lunch på Viva av svärmor & svärfar och det var verkligen mysigt!

Annars så står helgen för dörren, hoppas på en skön helg med barnen och att vi alla kan få en skön helg!
Nu kommer snart Thaimat till mig och Mc till dom andra.
Ha en skön fredag och mys massa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar