torsdag 4 oktober 2012

Lite lättare idag

Idag sov jag LÄÄÄNGE nästan för länge vill jag lova men tror nog att det var välbehövligt. Efter dagen igår och all oro så var jag rätt slut vill jag lova och inte att glömma alla dess gånger jag är uppe om natten det sätter sina spår.
Dagen idag har känts lättare och inte lika ångestfylld och omd et bara är för idag det känns så så är det skönt att få känna en unns lättnad. Alfons har varit mer livlig idag och verkar visa sin mamma att allt är bra där inne och det känns så skönt för mitt <3 och hela min kropp och själ.

Har tyvärr dock RIKTIGT ont i mina ben och rumpan idag, konstant verk som jag kan blir mer än tokig på, ska bli skönt att få träffa sjukgymnasten i morgon. Jag vet ju att hon inte kan ta bort min smärta eller trolla men jag hoppas på något som kan underlätta min smärta lite, det är ju trots allt några veckor kvar ;)
men det är inte klokt att jag går in i vecka 31 i morgon och än mer konstigt är det ju att jag har kännt det som att tiden står still men den går ju framåt hela tiden och jag längtar så efter vår lilla kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar