torsdag 25 oktober 2012

Slö

Ja slö är verkligen det rätta ordet för hur jag känner mig idag... Här är tusens aker att göra och fixa med men min enargi är borta.
Jag vaknade redan 4 i morse och sakta men säkert fick man besök av huvudvärken. Jag hjälpte Björn med barnen innan dom skulle på sagis och morgonen blev väldigt mysig tillsammans. Sen var det dax för vila och jag sov länge nog lite för länge :/
Jag har ialla fall fått packat en låda och tvättat en maskin tvätt men det återstår MÅNGA lådor och MÅNGA maskiner tvätt... ... DET TAR ALDRIG SLUT!!!


Snart är det dax för mamma och mig och hämta hem busarna, känns riktigt mysigt att få hämta dom idag det är ju inte så ofta för tillfället men snart så hoppas jag på att min kropp ska kunna fungera bättre igen. Sen är det kvällsmat och Melvins simning som gäller!

Ha en fortsatt skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar