fredag 26 oktober 2012

Många i sängen

Ja i natt kändes de som vi var MÅNGA i sängen, egentligen bara en mer än vad vi brukar vara men det är trångt för dessa små underbara människor tar en enorm plats och jag fattar verkligen inte hur. Det var lille Matheus som kom upp inatt, han var visst sugen på att få sova hos sin mamma vilket han aldrig annars är för han är verkligen den som sover bäst ialla fall själv i sin egna säng. Björn vaknar inte av något och inte blir han störd heller vilket är tur för det är ju ändå han som ska upp till jobb men oj vad jag saknar att få sova ordentligt. Vaknat runt 4 nu flera dagar och kommer inte till ro. Dels för att jag har ont och är enorm, sen blir det trångt för både Hannes och Melvin vill gärna ligga nära mig vilket jag tycker är mysigt men just nu är det inte så lätt. Men men så är det och egentligen är det ju tur att dom vill vara hos mig/oss <3

Efter att vilat lite under fm så tog jag tag i köket lite, ja så bra jag kunde men fy vad det är tufft ont, ont och mer ont men det måste göras och det måste packas för i morgon är det en vecka kvar... Det som är tur är ju att vi byter med mamma och pappa så det är ju inte hela världen om man inte får med sig något eller så men ändå så känns det ju bäst om man ändå får med sig allt som vid vilken annan flytt som helst.

Så mitt i denna röran så blir det till att fira Melvin i morgon, på tisdag fyller han 4år min lilla prins! Men ska inte klaga på det för det vill jag verkligen göra och jag tycker det ska bli kul att få fira honom lite. Det blir de närmsta i fam och våra närmsta vänner så det konmmer bli bra och mysigt!

Åh måste berätta vad lilla goa matheus gjorde idag, han har på sista tiden pratat en hel del om Levi och så idag tog han Levis pingusnutte och gick och satte den så fint på hans bord precis vid han foto åh det var bara så gulligt och han såg så nöjd och glad ut så <3
Lilla Levi vad vi skanar dig, varje dag är en påminnelse om att du fattas i våra liv nästan mer och mer för varje dag som går, -Vi saknar dig så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar