tisdag 30 oktober 2012

SÅ trött

Ja jag är riktigt trött kan jag lova, helt slut skulle bara vilja få sova nu en massa och utan en massa "avbrott" i sömnen men det lär väl inte hända på LÄÄÄNGE än.
Vi håller på med flytten som ska ske till helgen, vi har haft kalas och då födelsedag och en lite träffar och saker inbokade som varit tvunget. Men just detta som ligger över en nu, flytten då den kommer ju snart vara över sen väntar det ju "bara" att komma i ordning och då även fixa för lilla bebisen som snart ska komma :)


Helgen som gått var riktigt bra, vi firade Melvin i lördags och det gick så bra trots flyttstök och så och det viktigaste av allt Melvin var nöjd och glad med allt!
Söndagen var jag och Hannes på bio med han bästis och hans mamma och det var toppen! Det blev såklart  Mc också så Hannes kunde inte varit nöjdare. Var så skönt med en liten pause från hemmet och röran.
Igår var jag på SPEC och gjorde ctg mamma var med mig, fick sitta i knappt en timme och det är rätt länge men dom ville ha en extra koll för han låg sådär precis på baskurvan, fick även träffa en dr som var kanon, hon kom in sa hon var på läst och visste och det kändes så skönt för det har INTE hänt innan. Men allt var ok så det kändes bra!
sen åkte vi och hämtade barnen från dagis redan tio för att åka ut till min kära kusin för att träffa henne, min andra kusin och alla barn och det var super mysigt och trevligt! Och våra killar leker så bra!


Ja så även denna dagen har gått i ett naffs, vår fina Melvin fyller 4år idag och så klart har vi firat honom idag!
Han fick vara ledig själv från dagis och så kom hans kompis hem till honom för lek och bus och pannkaks ätande och även denna dag blev en hel dag men åter igen super mysigt och Melvin har varit SÅ nöjd och glad och det är så viktigt för mig!


Nä nu blir det att slappa lite framför tvn några min sen ska denna stora kroppen slänga sig i sängen och hoppas på god natts sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar