tisdag 23 oktober 2012

Igår

Igår var det åter dax för ett besök på spec med ul, flöde och läkarbesök, på vägen dit kändes det inte alls bra var rädd och lite orolig att allt inte skulle vara som det borde men till min STORA lättnad var allt bra även denna gången och det är ju bara så UNDERBART! Vår "lille" kille växer på fint han väger ca 2,2 och ligger med huvudet upp :/ mindre kul men jag vet ju att det snabbt kan ändra sig igen vilket vi hoppas.
Bm som vi träffas på spec hon är bara för UNDERBAR känns som man kan fråga allt och prata med henne om allt och då mycket min oro och hur jag pendlar mycket i hur jag mår och det känns så skönt. Hon gjorde även lite kontroller och ctg och allt var fint! När sen läkaren kom in var han väl förberedd och BM hade redan pratat med honom så han visste att jag inte mådde prima och det kändes så skönt! Det var inte vår läkare igår men ändå en bra läkare som man direkt kände verka vara en bra läkare så det kändes fint!
Nu blir det lite stressigt för nu måste jag iväg till min bm men jag försöker finna lite tid att skriva igen senare.

Ha en skön em alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar