onsdag 3 oktober 2012

Mys

Inte klokt att det ska vara SÅ svårt att lyckas hålla denna sidan igång, tror snart jag eller vi får flytta bloggen till något lite mer stabilt än detta för det är tråkigt att den fungerar så bra ett tag och sen inte alls.

Idag har jag haft mys frukost och fika med Sara och Sixten vilket var mysigt och välbehövligt, det är skönt att vi ses lite själva ibland och bara pratar om allt och det bästa jag kan vara precis som jag är! Som idag trött och sliten, efter en jobbig och orolig natt.

Igår kväll tyckte jag att lill killen kändes annorlunda inne i magen fick en sån där orolig känsla i hela min kropp, tänk om han håller på att dö???? Nästan lite panik artat i kroppen och ögonon fylls upp av tårar och tusen tankar. Björn satt hos mig och magen länge och höll på den men för honom är känslan en annan än för mig. Jag tror det är så jobbigt för mig så jag försöker "putta" undan den, vill inte prata för mycket om det då vill inte tänka på att åka in och kolla. Jag vet att det är helt fel och att jag har min fulla rätt till att åka in om jag är orolig men det är nog något i mig som tycker det gör så ont och inte alls vill uppleva det igen. Jag inser också att jag måste "våga" ha mina känslor och att lyssna på dom och våga åka in till sjukhuset utan att det kanske inte ens är något, det är något jag nog måste jobba med och jag tänkte ta upp det idag när vi ska iväg och prata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar