fredag 12 oktober 2012

28

Ja idag fyllde man 28år, tänk vad tiden går och hur mycket som hänt och antagligen kommer hända. Tänk vad man har förändrats som människa under dessa åren och vad man har lärt sig mycket. Ja det låter som om jag är last gammal men det är ju ändå så att man idag ser på saker på ett helt annat sätt än innan och vist tvingas man att lära sig saker som man kanske både vill men också saker man skulle kunna klarat sig utan.

Barnen och mannen kom in sjungandes till mig i morse och till Melvins förtvivlan hade pappa inte köpt något till mig som han och de andra kunde ge mig. Men det är väl en typisk man grej, vissa av dom är inte så planerande medans vi kvinnor kankse tänker lite mer fram och försöker ha saker klara. Och där är också en sån sak som man har förändrats med att förr LÄNGTADE man så mycket efter morgonen man skulle bli väckt med fukost på sängen och få öppna sina packet medans idag är det inte lika viktigt. Jag kan dock känna att det är mysigt med barnen som sjunger och vill uppvakta sin mamma lite men till de behöver man lite hjälp när man är liten, nästa år får jag fixa något själv från dom *skrattar*
Sen när mannen kört iväg med barnen kom mamma upp med bullar och vi hade en jätte mysig fukost tillsammans och jag fick en underbar perfym som jag önskat mig :) Under em sen tog jag det rätt så lugnt!

Hannes och Matheus önskade Mc mat ikväll och varför inte så slapp jag stå och fixa något och jag kunde avnjuta lite Thaimat Melvin som är galen i pasta ville ha makaronen och mannen tog Kebbab. Sen spelade vi lite spel med barnen såg tv och mös! Nu ska jag och mannen i lugn och ro inta en kopp kaffe i lugn och ro innan sängen kallar. Sen i morgon ska vi ha våra fina familjer här på middag för att fira oss lite!

Ha en fortsatt skön kväll!

Oj glömde ju faktisgt säga att mannen fixade varsen present från killarna som jag fick en klocka, örhängen och en fin halsduk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar