torsdag 21 juni 2012

Oroliga nätter

De senaste nättrna har varit jobbiga. Jag sover dåligt och har tusen tankar som bara snurrar i mitt huvud. Jag tänker mycket på Levi just nu och
på kvällen när all lugnat sig och man ligger där i sängen ja då kommer ju allt över en. Det tar lång tid innan jag kommer till ro och när jag väl lyckats
med det ja då sovet jag inte direkt hårt utan vaknar för minsta lilla och sen börjar det om igen. Det finns verkligen inget som gör så ont som att
sakna sitt barn och det finns inget så svårt att hantera som förlusten av sitt barn.
Imorgon är det midsommar och den blir ju allt annat än vad vi hade tänkt oss, den blir utan Levi (fysiskt) men han kommer finnas med oss i våra tankar
som alltid annars. Min älskade lilla plutt mamma saknar dig så oändligt mycket.


Igår efter jag kom hem från jobbet gick jag och lade på soffan och då kom det över mig jag måste titta på Levis kort, jag blev så rädd för att glömma
honom och hur han såg ut, jag blev rädd när den känslan kom över mig för det är ju omöjligt aldrig kan jag glömma Levi. När jag tittade på hans kort så
blev jag lugn för jag minns varenda liten detalj på honom och det kommer jag alltid att göra.


På måndag ska vi gå och prata med en psykolog och det kan nog vara rätt så välbehövligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar