måndag 25 juni 2012

Nere

Mår inte direkt bra för tillfället, tror jag mår allt annat än bra just nu. Jag är verkligen full av tankar och känslor som bubblar upp allt mer.
Midsommar var tuff, att fira midsommar utan ett av sina barn var hämskt värre än vad jag någonsin hade kunnat tro. Den där saknaden efter honom
och vetskapen om att det alltid fattas någon den är jäkligt svår att hantera, jag vet inte riktigt hur jag ska göra. En påsk och nu en midsommar utan Levi
är nu förbi och det kommer komma många till det vet jag ju men sen ska första julen komma och hans första födelsedag usch det känns tufft.


Idag träffade vi en psykolog som jag då fick via min försäkring och fy vad det var tufft och än värre nu när man inte mår alls bra heller. Men jag tror
och jag hoppas så att det kommer ge mig och oss något trots att det kommer vara smärtsamt och många tårar till kommer gråtas.


Min lycka försvann... ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar