lördag 5 maj 2012

Tillbaks

Nu är det verkligen längesedan jag var inne och skrev här. Jag vet egentligen inte varför men jag har
tänkt på bloggen varje kväll och tänkt att jag borde sätta mig och skriva några rader men jag har
aldrig "kommit dit" Jag har kännt mig rätt så trött på sista tiden och på kvällarna har vi haft för pigga
barn som inte alls somnat i den tiden dem borde och när man sen har haft sin tid har man legat pall
i soffan. Nu kände jag dock att jag fick en liten stund över att sätta mig här trots mina vildingar som
springer runt här. Men det är mysigt, det är ju så det ska vara på helgen!

Vi har ju haft några dagar med fint väder och vi har kunnat vara ute lite med barnen.
Vi har grillat hos farmor och farfar och satt ute och åt och njöt av vädret. Vi har varit i stadsparken och
matat ankorna och ätit glass och haft det hur mysigt som helst tillsammans. Men min saknad efter
lilleman den är enorm, jag kan se mig honom med oss i allt vi gör, där han BORDE ha varit. Min prins
du skulle inte ha missat allt och vi skulle inte ha missat dig... ...

Ikväll blev jag utbjuden av min man :) vi ska själva gå ut och äta mat tillsammans utan barn och det
är inget som brukar hända så det ser jag framemot mycket. Kära syster ska passa våra vildingar men
men det kommer nog gå bra trots trotsen och bråket dom är inne i just nu.

2 kommentarer: