måndag 30 april 2012

En härlig dag och kväll

Sitter just nu nere i Beddinge och har haft en underbar dag med familjen och mamma och pappa :) ja helt fantastisk har den varit!
Vi har haft strålande sol och varmt och det är vi ju inte direkt bortskämda med. Det har varit en fröjd att se barnen som har sprungit
runt på gräset och lekt och bara njutit av att få vara, inget bråk och inget gnäll.
Dom har blåst bubblor, sprungit nakna och letat kottar och busat lite såklart!

Vi grillade för första gången detta året ikväll också och vi kunde sitta ute och äta  helt underbart!
Det känns som vi har kunnat ta det lugnt och inte behövt stressa med något alls och bara det i sig
är ju lyx. Det är skönt att känna att man har dessa dagar med dom som betyder mest för en för det
är dom dagarna man minns och det är dom som ger en styrka att orka med de jobbiga.

Min lilla Levi fattas här och det känns i hela kroppen, men han finns i mina tankar och är med mig i mitt
hjärta hela tiden och vart jag än är. Och när jag nu ser ut över gräset och ser solen så vackert går ner då
tänker jag lite extra mycket på min fina prins som vi alla saknar så mycket. Och just idag  får jag ändå någon
ro i min kropp om att han har det bra där han är och att han är med mig/oss i allt vad vi gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar