torsdag 24 maj 2012

Sommar kläder

Fy så trött jag är, haft en hel dag med finaste Sara på Center syd och fått handlat en MASSA kläder till barnen.
Alla var mer eller mindre i behov av lite nya sommarkläder och sommarkläder blev det! Det skulle inte förvåna
mig om det kommer bli kallt igen bara för att man äntligen tagit i tag med handlandet till dom men men då får
man ju hoppas på att värmen kommer igen. Jag fick även tag i några plagg till mig trots att det inte alls var tänkt
att jag skulle ha något denna gången. Men känns kul med litte nytt och lite somrigt.

Är dunderförkyld och har en hals som gör VÄLDIGT ont och nu har skallen börjat banka också *suckar* inte alls
så roligt det bidrar ju också till att man blir tröttare och orkar mindre. Allt jag hoppas på nu är att det SNART kommer
gå över igen. Barnen är också lite förkylda men det är dom mer eller mindre alltid känns det som.

Ikväll hoppas jag på en kväll med sovande barn i tid men det verkar lite hopplöst. Nä jag ska inte vara så för Melvin
och Hannes dom somnar ialla fall men lilla Matheus han gör allt annat än sover på kvällen när det är dax.
Igår somnade han inte förrens efter klockan 22 sen vaknar han tidigt på morgonen, känns inte så bra.
Han var eller är super trött ikväll och han somnade sött i min famn strax innan 19 sen skulle jag lägga honom och
då vaknade han och var "pigg" lika fort som han somnat. Hoppas verkligen att det bara är en period nu som snart
är över för frusterande är det och man blir ju själv trött och kvällstiden man annars har på kvällen den missar man
helt och hållet för när lilleman väl somnat ja då ska man själv krypa ner. Aja det kunde väl varit värre men det
tar på en.

Nä dax att mysa lite mer med killarna innan det är dax att stoppa om dom. Melvin får jag mysa med när han kommer
hem från sin simning! Njut av kvällen alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar