fredag 25 maj 2012

Glömt

Idag är det en rätt så seg dag, jag har typ legat på soffan hela dagen och tyckt lite synd om mig själv.
Jag är så jäkla trött på denna förkyldningen och hostan som tillkommit blää det är inte alls roligt man
blir verkligen helt slut och slö. Känns som man får syrebrist i skallen nästan för man inte kan andas som
man borde göra, bara med munnen hela tiden.


Jag har helt glömmt att berätta att här om natten så fick jag ett väldigt fint och uppskattat sms från
min kära lilla mamma. Hon och min syster hade varit vid Levis grav och lagt några saker där och sen hade
hon tagit ett jätte fint kort som hon skickade till mig :) Mamma som aldrig skickat en bild via sin mobil,
och det värmde så i mitt hjärta vill jag lova. Jag ska försöka lägga upp bilden här senare för den var så fin!
Vi inväntar hans gravsten så innan dess har jag sagt att det inte är lönt att plantera en massa nya  blommor
där förrens vi ser hur det kommer bli med stenen, vi kommer ju redan behöva plantera om vissa av blommorna
som står där för stenen ska ju stå i mitten men det kommer nog bli jätte bra!
Dagen efter mms:et från mamma så ringde hon mig för att berätta att pappa ringt henne och var så lycklig
för att äppelträdet som dom "gett" till Levi neri Beddinge har börjat blomma :) Dom och speciellt pappa hade
varit så ororlig att det inte skulle ta sig så han var så lycklig när han hade ett att Levis träd blommade!
Dom bestämde sig för att skaffa ett träd till honom nere i Beddinge för ofta är dom där så mycket på
sommaren och dom kände det vore skönt att ha en "plats" där för honom när man inte kan gå till hans
grav och den tanken var så fint, och det bästa är ju att det blev så bra! Trädet står så himla bra också,
för från verandan om man vill sitta där så ser man trädet, ja man ser det igentligen från var man än vill
"sitta" eller vara i trädgården så det är PERFEKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar