onsdag 4 april 2012

Massa energi

Ojoj idag har jag haft energi till full pott och lite till... ...
Jag bestämmde mig igår för att låta barnen få börja sitt påsklov från idag trots lite oro då vi ändrat mer i mina mediciner men än så länge känns det bra. Hur som hellst så ringde vi en av killarnas kompis och hörde om han ville vara ledig med oss vilket han ville.
Så morgonen här var i full gång ca halv åtta i morse och innan tolv hade vi hunnit med hur mycket som helst, jag tror inte jag gjort så mycket på länge. Vi har målat, ritat, puzzlat, pärlat, pärlplattor, spelat med boll och fixat med maten men tiden har faktisgt gått fort och det är riktigt fort det var också en sak som är längesedan man kände hur tiden bara försvann. Sen hade vi middag här nu på kvällen vilket var mysigt, sen bäddade jag rent till alla killarna ovh sen har jag även hunnit med att stryka och vika tvätt... ... Inte klokt va!?
Var kom allt detta ifrån och det märkliga är att jag fortfarande känner mig lite energirik.
Måste säga att det känns bra med en sån här dag då jag verkligen orkat med allt vad det innebär med fyra barn och många viljor, tror också att barnen varit nöjda och vad jag vet är att dom är lyckliga över att ha fått börja sitt lov för hemma gillar dom att  vara.


Så idag har tiden inte gått åt till så mycket tankar och när dom kommit har jag idag kunat hantera dom på ett annat sätt än vad jag kände igår och det behövde jag också få känna för det tycker jag inte jag gjort innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar