måndag 26 mars 2012

Måndag

Då börjar även denna dagen gå mot sitt slut och man har tagit sig igenom den också.

Idag har varit en rätt så intensiv dag tycker jag, nog mycket för det har varit mycket känslor med.

Morgonen började stressigt med lämning av barnen och sen iväg till barnpsykologen. Vi började gå dit efter att Levi dött och Hannes som då var med när vi fick beskedet, mycket för vår oro över han och barnens känslor och hur man bäst bemöter dom efter en sådan upplevelse. Idag blev det sista gången vi skulle dit. Det känns bra och vi vet ju vart vi kan vända oss om det är något som händer eller som man undrar över.

Direkt efter åkte vi till Levis grav, vi var mest tysta  men det kändes så rätt trots tystnaden. Det kändes som om det var det vi båda ville bara vara där ett tag. Jag saknar min kära lilla kille så mycket och man kan ju inte låta bli att ännu en gång känna hur fel allt är. Detta var ju inte detta vi tänkt oss när vi väntade honom, det var ju så mycket annat vi skulle göra tillsammans och uppleva. Jag undrar om man någon gång kommer kunna acceptera att det blev så här... Det är för mig svårt att se nu och det är så svårt att komma vidare utan några sådana tankar.

Sen han jag hem om och vila lite för att sedan åka till min läkare.

Jag blev sjukskriven ytterligare 2 månader vilket känns bra, jag vet ju också at tmöjligheten finns att bryta den om jag så känner senare.

Det är även dax för att byta medicin vilket känns oroligt, jag vet att jag kan få utsättningssymtom men jag måste ju lite på min läkare att han vet vad han gör och vi kommer ju ha tät kontakt. Men jag tror det kan bli en tuff tid framöver men det återstår ju att se...

 

Imorgon ska Hannes få vara hemma med mig från dagis, det ska bli jätte mysigt och jag tror att även han tycker det. Sen på fredag blir det Melvins tur! Sen får Matheus också ha en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar