onsdag 28 mars 2012

Bra dag

Idag fick jag lite kraft och energi :)Jag har haft Hannes hemma ifrån dagis idag och han ville mer än gärna att vi skulle baka vaniljbullar som är hans absolut favorit och vad gör man inte för sina barn, vi handlade och startade baket vilket gick kanon bra och det var kul! Melvin som hellre gillar kanelbullar tänkte jag också på så jag tog tillfället i akt att även baka det. Sen har det bara rullat på idag, jag har tvättat en massa tvätt, städa undan lite, fixa mat, myst och ritat!Efter kvällsmaten kände jag sådan lust att gå ut och leka och cykla med barnen i det härliga kvällsvädret och det var något som alla blev glada över. Det som känts så bra med detta är att jag har orkat och jag menar verkligen orkat och vi har haft det mysigt alla tillsammans <_3Innan vi="vi" gick="gick" in="in" avslutade="avslutade" med="med" att="att" gå="gå" till="till" affären="affären" där="där" köpte="köpte" oss="oss" vars="vars" en="en" glass.det="glass.det" har="har" känts="känts" som="som" barnen="barnen" haft="haft" det="det" mysigt="mysigt" och="och" roligt="roligt" känns="känns" så="så" gott="gott" ända="ända" i="i" själennu="själennu" kan="kan" jag="jag" ju="ju" dock="dock" säga="säga" är="är" trött="trött" ser="ser" fram="fram" emot="emot" dusch="dusch" sen="sen" lite="lite" tv-tittande="tv-tittande" innan="innan" dax="dax" krypa="krypa" under="under" täcket.imorgon="täcket.imorgon" ska="ska" äntligen="äntligen" få="få" krama="krama" på="på" mamma="mamma" pappa="pappa" varit="varit" egypten="egypten" _2="_2" veckor="veckor" bli="bli" myshannes="myshannes" sa="sa" några="några" kloka="kloka" ord="ord" idag="idag" _-="_-" man="man" lever="lever" länge="länge" tills="tills" dör.="dör." han="han" också="också" _-och="_-och" då="då" träffa="träffa" levi="levi" _3="_3" p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar