torsdag 29 mars 2012

Lite sådär

Lite sådär
Man blir trött på saker som inte fungerar som det ska... Som vårt internt, det har hållt på att stänga ner sig så fort man börjat göra något här inne, men nu säger dom på com hem att det borde fungera igen så vi får se.
Igår fick jag aldrig tiden jag ville ha för att sätta mig och skriva några rader. Dels var dagen rätt så uppbokad och sen på kvällen var jag allt annat än pigg. Mamma & pappa kom ju upp till oss igår och det var så härligt att träffa dom och få mamma och pappa kramar för det är ju något speciellt med dom. Killarna var också så överlyckliga över att träffa dom igen. Mamma hade tyvärr skadat sig då hon föll raktner 2m, men som hon sa tur i oturen det kunde gått mycket värre, jag var bara glad att hon klara sig så bra som hon gjorde. Det verkar som hon brutit svanskotan och hon har ett rejält sår på benet som hon får om lagt. Men som vi sa återigen blir man påmind om hur skört livet är och hur fort det kan ändras. Tror Levi hade ett vakande öga över sin mormor.
Idag har inte varit så rolig, varit så trött samtidigt som jag då känner att jag vill göra en massa och har planer i skallen som jag skulle vilja utföra och när jag sen märker att jag inte riktigt orkar blir jag lite sur över att jag inte riktigt fixar det. Även känt mig nere allmänt men i allt detta har säkert mitt byte av mediciner en roll också. Något jag märker mer av är också att min virrighet blivit värre och jag har noll kåll känns det som vilket också är jobbigt. Det är som om jag i mellan åt "är där" trots att jag inte verkar vara "där" helt mysko... ...
Melvin har fått en simplats och det var han så glad för, bara han och ingen annan. Tror han är i behov av lite egentid med någon av oss precis som vem som helst egentligen, så det känns riktigt mysigt att han fick en plats. Dom andra två killarna sitter och tittar på Nicke som jag hyrde till dom idag då jag ändå hyrde film till mig och mannen. Dock snart sängen för lilleman. Sen hoppas jag på en lugn kväll med lite filmmys...

3 kommentarer: