torsdag 29 mars 2012

Länge sedan nu...

Nu är det väldigt länge sedan jag skrev här. Vad ska man säga, det har blivit lidande på grund av andra prioriteringar med den lilla tid som finns över just nu. Det ska sägas, vi har tre underbara barn som finns här hos oss nu, och oavsett vad man gör så går tiden fort!
Jag har också lagt mycket tid på att försöka få Levis blogg att bli så bra så möjligt, men det är ett ständigt pågående arbete. Det handlar mer om att försöka göra något så bra som det bara går, för sådan var Levi också - han kunde inte varit bättre!

Det har hänt en hel del den sista tiden - dels har vi varit vid graven några gånger och det är alltid både skönt och behövligt. Sist var det bara jag och Josefine som var där, utan någon annan, och det var väldigt skönt. Det är många känslor som projiceras till graven, vilket också gjorde att det kände ofantligt tomt efter att vi var där sist. Känslan av att något saknas blev överhängade på ett fysiskt sätt, som jag skrivit förr så förstår jag nu vad männsikor menar när de säger att en del av dem saknas, för så är det.

Tiden går både långsamt och snabbt, beroende på hur man ser på det, men det har varit lite tuffare den sista tiden, känslorna har varit mer upp och ner - så kommer det nog vara väldigt länge.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar