torsdag 13 september 2012

Vuxen tid

Vuxen tid är något man inte är van vid alls längre. Att få komma iväg ut och äta på en god resturang med en
underbar vän och bara sitta och snacka om allt och inget och avnjuta god mat utan en massa avbrott och skrik
är väl något man inte är bortskämd med men ikväll var en sån kväll och den var behövlig!
Det var skönt, det var så lugnt och avslappnat. Att få sitta ner i flera timmar utan stress och bara få vara var
riktigt skönt!
Självklart kändes det lite märkligt ändå för man är van vid att alltid ha med något barn om inte alla, man
är verkligen inte bortskämd med att bara få vara Josefine.
Måste ändå erkänna att det kändes lite märkligt att vara "själv" men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte njöt.
Detta är något man borde göra lite oftare,  för visst är det lätt att man glömmer sig själv och att man faktiskt
är mer än mamma och fru men det är lätt det "glömms" eller inte hinns med men jag ska inte klaga för att få
vara mamma är ju den finaste gåva man kan ha fått.
Tack fina Sara för en underbart mysig kväll och tack för att du finns du betyder massa för mig!
Jag ser framemot fler mysiga kvällar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar