torsdag 13 september 2012

Utdragen tand

Jodå tandläkartiden igår som Hannes fick slutade med att hans tand blev utdragen. Men vilken kill jag har, ja ok vi har :) han sa inte ett ord och han klagar
verkligen inte i onödan. Ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag tyckte det var mycket jobbigare än vad Hannes gjorde. Åh vad jag önskade att jag hade kunnat
byta med honom, det är ju så jobbigt att se sitt barn behöva ha ont. Men som sagt en stoltare mamma kunde han inte haft. Givet vis blev det ju en runda till
Jätte kul för inhandling av en hel del Pokemon kort och go som han är så tänkte han även på sina bröder så han valde två paket kort till Melvin och sen Pippis
häst och apa till Matheus. Kvällen var lugn sen och han fick både vara uppe lite extra och sen fick han sova inne hos oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar