onsdag 19 september 2012

Jäkla skit

Ja det är ett jäkla skit att jag har fått så ont. Det verkar bara bli värre också och jag har ont på ställen jag knappt visste att jag hade. Det sitter mest i benen och rumpan men
har börjat få lite käningar från min rygg också men det är det "lilla" i det hela. Just nu känns det som att jag inte ser något slut på detta trots att jag vet att det finns ett där
framme någon stans. Jag är ju lite rädd för att jag antagligen kommer få mer ont för jag kommer ju inte bli mindre direkt heller men det får jag väl ta då.
Hade hoppasts på att min sjukgymnast skulle ha ringt mig idag men än så har det inte hänt får väl ringa henne igen annars. men visst är det TRÖTTSAMT att man ska behöva
jaga folk hela tiden... ...
Har haft tur denna veckan med hjälp att hämta barnen så dom slipper vara där till halv sex för det är en tanke som skapar ångest hos mig.


Tack farmor för ALL hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar