tisdag 11 september 2012

Hemlighet

Jag skulle ha berättat om vår lilla hemlighet för längesedan men jag har inte hittat min tid för bloggen riktigt på sista tiden. Sen har jag också fått veta att bloggen inte fungerat riktigt som den ska vilket vi givetvis måste ändra på för jag vet att det finns några som gärna vill läsa den och följa mig/oss.

För några månadersedan mitt i allt elende och den färskaste av sorger så får vi beskedet om att vi väntar en bebis redan i december. Det var den 4/4 vi fick det där plusset på stickan, tänk bara två månader efter att vår lille skrutt lämnat oss. Kännslan vi hade var givetvis enorm men samtidigt så svår att hantera för där fanns och finns ju så många känslor med denna gången. Och tänk detta året kommer innebära två HELT olika händelser och samtidigt som vi fick genomgå och genomgår det värrsta ska vi också få ta emot det underbaraste man kan få, om allt nu går som det ska för det är en tanke och känsla som följer mig varje dag som jag inte alls blir kvitt.

Vi hade pratat om att vi ville ha ett barn till men jag tror ingen av oss trodde det skulle gå så fort som det gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar