onsdag 11 juli 2012

När orken tar slut

När orken tar slut och det känns som man kämpar för varje andetag som man tar, när det känns som man inte vet var man ska ta vägen.
Vad ska man då göra? Var finner man orken igen och var finner man lusten igen?
Det finns så mycket innom mig som jag inte vet vad jag ska göra med och det dåliga och jobbiga har just nu ett övertag om mig och om allt
bra och kul som jag skulle vilja göra och orka med. Det finns verkligen ingen ork... ...


Det är som att jag står still på samma ställe och som j ag inte kommer någonstans, det är mycket jag vill få "rätt" på men ensam går det inte.
Det handlar såklar om förlusten av Levi och hur man ska kunna gå vidare på ett sunt sätt men även i familjen här hemma, det handlar om mig
och alla mina miljoner tankar och känslor och om hur jag ska börja fungera igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar