torsdag 7 juni 2012

Vc med lilleman

Jag är verkligen super duper trött...
Lilla Matheus har varit dålig hela veckan och varit hemma med mig samtidigt som jag ska försöka hinna med skolan som är på 100% utan
att länna mig allf för streddad och det är allt annat än lätt, märkte också igår att jag fått fel upplaga av boken men enligt min lärare
var det inte så farligt än men det blev ytterligare ett litet stressmoment.
Nu hoppas jag så på att min lilla sjukling snart piggnar till, jag var på vård centralen med honom idag, han var tydligen väldigt svullen och
irriterad i halsen och hade prickar men inga bakterier så hon tippade på virus men att han nog behövde några dagar till på sig. Var det
inte bättre om någon dag skulle vi söka igen. Tycker dock att han var lite piggare under eftermiddagen så vi hoppas på att det är på
rätt håll ialla fall. Det är så synd om honom, han har verkligen varit hängig och trött man har inte alls kännt igen honom, man önskar ju
också att man kunde byta med honom för det är ju så jobbigt när ens barn inte mår bra.


Det var skönt igår för farmor kom hit en vända så jag och Björn kunde åka iväg själva en stund tillsammans och fixa lite som vi behövde
och att slippa dra med barnen var kalas. Vi passade även på att gå och äta en bakad potatis! Det var mysigt även om det bara var för en
kort stund så kan det verkligen göra susen!  Man behöver pauser ibland även om dom bara är korta. Det gav även oss til att kunna prata
lite i lugn och ro utan att bli störda alls. Men sen är det ju så att det alltid är så underbart att komma hem till sina små troll igen!


Nä nu är det dax för lite Gordon R med mannen och lite glass :) sen bingen. Nä jag vet jag är allt annat än nyttig... Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar