måndag 2 april 2012

Påsk fint hos Levi

Min sorg känns lite extra tung idag,
jag känner mig så konstigt tom och kroppen värker, nästan som om den skriker.
Jag saknar mitt barn så mycket och det känns så ensamt idag.


När jag idag stod vid din grav så får jag samma känslor som innan, hur kunde det
bli såhär? Du skulle firat din första påsk med oss men i stället får vi göra fint vid
din grav. Allt är ju så fel när du inte får vara med... ...
Men i mitt huvud så finns du och i mitt hjärta kommer du alltid finnas och det är
något som ingen kan ta ifrån mig.
Matheus kallade på Levi idag, så fort han började känna igen sig sa han Levi och
när vi sedan kom fram så var det han som först sa - Hej Levi!
Tänk att även han vet att det är där vi går och hälsar på lillebror.
Livet är orättvist... ...


Kyckling från Melvin


 Höna från Matheus


Påsk fint


Lite påsk fint hos Levi!

2 kommentarer: