fredag 27 april 2012

Igår och idag

Trött, jag är bara trött och har varit det hela dagen och det är så jobbigt det är
som all ork bara förevunnit igen... ...


Hannes har varit hemma hos oss idag för igår kom han hem och hade jätte ont i sitt
öra, så ont så han grät så det var ju bara och ringa doktorn och Björn åkte iväg med
honom. Det visade sig att han fått sin första öroninflammation på höger öra. Så nu
behandlas han för det. Och idag har han inte haft alls så ont som han hade igår
heller vilket känns skönt!


Idag så kom vi äntligen iväg till Levis grav, jag har saknat att vara där och jag har till
och med haft lite dåligt samvete för att det gått så många dagar sedan sist jag
var där. Det var bara jag, Björn och Hannes och vi hade en mysig stund där.
Solen sken och vi kunde sitta tysta och bara vara för en stund och det var väldigt
välbehövligt för oss alla kändes det som.
Vi passade även på att äta på MC med Hannes och han fick äntligen sitt
efterlängtade Skylander.


Resten av dagen har varit rätt så jobbig och seg, det kan bero på min extrema
trötthet, har faktisgt vilat i två omgångar idag vilket är lite ovanligt för jag har
somnat också. Jag hoppas det är något tillfälligt och att lite av min ork kan
komma åter igen för allt går ju lite lättare då.


Levi mamma saknar dig så innerligt mycket att det värker i kroppen.
Du finns i mitt hjärta dag som natt och du kommer alltid finnas där.


Jag  älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar