måndag 26 mars 2012

Känna dig





Jag sluter mina ögon för då kan jag se dig igen,




då kan jag komma i håg hur det kändes, hur du




kändes.




Din lilla varma kropp mot min.





Jag sluter mina ögon för att minnas hur det var att få




hålla dig tätt in till mig,




att få klappa dina mjuka små fina kinder och få snuffa




på dig och känna hur gott du luktade.





Det finns ju inget som är så fint som att få hålla




i sin nyfödda bebis.





Jag saknar Dig Levi och jag har så svårt att komma vidare utan dig.




Jag trodde att det kanske skulle kännas lite lättare för varje dag som går




men för mig är det helt tvärt om,




för varje dag som går så saknar jag dig lite mer.




Det gör ont, det är en smärta som man inte kan sätta ord på,




detta är en smärta som måste upplevas för att kunna förstå.





Hur kommer man vidare utan att glömma?




För glömma kan jag inte, det vill jag inte, jag vill komma ihåg




allt med Levi, varje liten detalj.






Jag skulle göra allt för att få hålla dig igen,




att få uppleva dig igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar