måndag 26 mars 2012

Imorgon

Sitter här och allt jag egentligen tänker på är morgondagen. Imorgon är dagen då Levi får sin plats på kyrkogården, får platsen dit vi alla kan gå när vi vill känna Levi lite extra nära oss.

 

Mitt älskade barn jag har så svårt att förstå att det blivit så, har så svårt att förstå allt just nu, allt snurrar som ett hjul i mitt huvud, tror till och med att allt är svart i mellan åt.

 

Det var verkligen inte såhär det skulle blivit, men livet vill oss annorlunda och varje dag tvingas jag leva utan dig, varje dag påminns jag om hur mycket du fattas i allt vad jag/vi gör och det gör så ont

Det  gör så jävla ont....

 

Älskade Levi vi valde dig en plats med mycket sol en plats som gav "lugn"

Det blir platsen vi kommer att vårda för dig och den betyder redan mycket för mig.

Jag saknar dig så min son...


Älskade barn, jag saknar dig så,




du




finns i mitt hjärta som måste fortsätta




slå.



Vit ros för Levi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar