söndag 26 maj 2013

Lalandia 20/5-24/5-13

Vi har varit iväg på en härlig och välbehövlig liten minisemester med min kära mamma och syster. Färden gick till Lalandia där vi har varit tidigare med barnen och min familj. Barnen är RIKTIGA vattendjur och denna semestern var så efterlängtad av grabbarna.
Jag måste säga att de har varit riktigt härliga dagar vi haft tillsammans, allt har rullat på så bra och ALLA har verkligen verkat super nöjda.
Och jag blir fylld av sån enorm värme när jag SER och jag KÄNNER hur bra barnen har det.
Även lille Julius njöt av att få bada, tror han skulle kunnat stannat kvar i vattnet hur länge som helst om han själv hade fått bestämma :)
Vi provade även på att bowla med barnen vilket dom aldrig gjort tidigare, dom tyckte det var lite svårt men kämpade på bra! Men det viktigaste jag fick vinna över Björn en gång ;)
Sen blev det även en liten tur med båten över till Tyskland och ja barnen var med men det gick super bra och dom tyckte det var så häftigt att få ha åkt båt nu också för det blev också första gången för dom. Inget gnäll utan dom skötte sig helt utmärkt vilket ingen av oss kanske trodde eller vågats hoppats på då Border shop kanske inte är det roligaste dom hade kunnat tänka sig.

Nä jag hade inte kunnat bli mer nöjd med dessa underbara dagarna och de var så välbehövliga dagar också med bara en massa skoj tillsammans med min underbara familj och mamma och syster
Tack fina mamma och pappa för ni bjöd med oss på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar