torsdag 25 april 2013

Vattenkoppor, feber och födelsedagsfirande

Jadå fler koppor har han fått och som ett brev på posten så kom febern nu i eftermiddags, det är så synd om min lilla kille tycker jag, man vill ju verkligen bara att dom ska ha det bra och få må så bra det bara går men det är ju så tyvärr man kan ju inte skydda dom från allt... ...

Farfar fyller år idag och sån tur är har alla där haft vattenkoppor så vi fick mer än gärna komma ut vilket kändes så skönt! Solen har skinit idag och vi har kunnat njuta av att vara ute en hel del i eftermiddags och firat farfar då så klart!
Matheus och jag passade på att ta en liten vända till lekan bara HAN och JAG vilket var hur mysigt som helst, det är inte så ofta det blir så och han sa till mig när vi gick hemåt att mamma detta var mysigt, bara du och jag lekte :) det värmde så gott för jag kände precis likadant!
Det blev verkligen en mysig eftermiddag med mycket lek, god fika och mat och gott sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar