onsdag 14 november 2012

Klen

Igår kände jag mig verkligen allt annat än pigg och i form. jag var så trött mådde lite illa och magen var inte heller stabil :(
Och givetvis var det så att lilla Melvin hade en hemma dag med mig igår också. Jag kan inte hjälpa det men på något vis så
får jag alltid lite dåligt samvete när det inte riktigt blir sådär mysigt och bra som jag tänkt mig för honom trots att HAN verkar
hur NÖJD som helst, men det måste väl vara en sån mamma sak. Men trots min trötthet så lyckades vi få till några extra mysiga
studer och det känns ju så bra <3


På kvällen kom min kära syster och Sonja hem en vända på lite kvällsfika vilket var mysigt! Syrrans och mina träffar är inte
så ofta längre men det blir ju dock lite extra mysigt när man väl hinner ses sen. Vi båda har ju mycket på vars ett håll och det
är ju så det är. Barnen tycker också så mycket om när dom ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar