fredag 13 april 2012

Långa dagar

Usch vad jag tycker de här senaste dagarn hara varit långa och dryga, det har inte känts som om dagarna haft några slut.
Det är jobbigt med sånna dagar och kvällar, man verkligen lider sig igenom dom och gör allt för att klockan ska gå fortare... ...
Nätterna denna veckan har också känts så himla långa, jag drömmer så mycket varje natt, det är ofta jag vaknar flera gånger på nätterna och är helt svettig och det är även så mina mornar har börjat den senaste veckan och det är tufft, det underlättar inte på något sätt direkt.


Melvin har det fortfarande tufft med att gå ifrån oss och just nu är det mycket runt mig, han blir så förtvivlad och bara skriker att han vill vara hos sin mamma. Det gör så ont i mig och ibland vet jag inte vad jag ska göra.
Igår fick han i alla fall en heldag hemma själv med mig och sen på em träffade vi mormor och hon följde med honom att klippa sig och sen åkte vi ut till Obs där han fick nya badbyxor och vi åt lite god mat för att sen åka till hans simskola som han verkligen älskar. Det var så skönt att bara kunna fokusera på honom en hel dag och han blev även lite bortskämd av mormor vilket han också behövde bli.
Ja det är väl bara att kämpa på som vi gör och även prata mycket med honom så får vi hoppas det snart blir bra och om inte bra så i alla fall bättre, vill inte att han ska behöva ha det så.


Nu är det helg igen och vi får väl hoppas på att den kan bli bra för oss alla tillsammans med en massa mys för det tror jag behövs, om inte anant så behöver jag det känner jag.
Självklart önskar jag er alla en trevlig helg också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar