lördag 7 april 2012

Inte idag... ...

Jag behövde smita undan nu kände jag, ifrån allt påskfirande och stök.
Idag har tiden gått allt annat än fort, jag har haft fullt upp men ändå så är det som tiden åter igen har saktat ner.
Jag tycker verkligen att det är jobbigt, jag tycker det känns lättare dom dagarna som bara flyger förbi. Det känns som
mitt behov av att tiden ska gå fort är väldigt så starkt. Det är märkligt för jag vet ju att inget blir bättre av det utan att det  bara kan kännas lite lättare... ...
Jag sitter med vid påskfirandet men det känns inte riktigt som om jag är där, idag är mina tankar mycket hos Levi och livet. Jag känner i hela mig hur någon fattas någon som jag skulle vilja dela denna dagen med precis som med dom andra och alla andra dagar. Livet är så orättvist och jag vill känna någon slags "ro" i min kropp men den infinner sig inte, inte idag heller....
Det gör ont och det finns ingen som kan lindra det onda,  jag har inte någon att dela det onda med heller, inte idag.
Jag vill inte orsaka de andra mer med min sorg, vill inte belasta nä inte idag.
Jag sitter här inne i ett rum ensam med datorn, jag hör de andra skratta och prata, undrar hur dom känner innerst inne är dom så där glada eller? Jag hoppas att dom är det men jag är det inte nä inte idag... ...  
 



Levi min fina lilla kille det finns så mycket vi inte fick



chansen till att göra tillsammans, det finns så många
saker som jag aldrig fick berätta för dig.



Det finns så mycket som vi missar för du aldrig fick en chans.
Du fick aldrig chansen att leva som vår son, du fick heller
inte chansen att bli den där lille brodern som var så efterlängtad.
Vi lever med minnena vi fick med dig i min mage, om hur 
du alltid var så aktiv och hur vi kunde leka med din fot.
vi får leva med minnena från den dagen du föddes utan dina 
skrik, utan att ens fått se dina ögon.



Men det är tur vi fick den tiden tillsammans, den skulle jag inte klarat
mig utan, men man vill ju ha mer, mer av den finaste kille som



aldrig fick chansen... ... 
Levi jag hoppas du har det bra där du är, jag har dig i mitt hjärta
och du är med mig överallt. Jag saknar dig mer än något annat. 


Jag älskar dig så <3




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar